Zondagavond Zoommeetings

Voor hen die mijn eigen webstekje volgen weten dat ik sinds midden juli in een zeer slechte gezondheidstoestand bevind. Voor de zomer zag er alles veel belovend uit voor onze gemeenschap in België. Er waren plannen om te gaan uitbreiden en in Anderlecht te Brussel een regelmatige dienst te gaan houden.

Maar toen stak een hartaanval en ontstoken hart en nierbekken een grote stok tussen de wielen. Tot zeven keer beland in intensieve zorgen en tussen 14 juli en 10 oktober heb ik nog twee hartaanvallen gehad en zijn uiteindelijk 3 stents geplaatst, na vier ziekenhuizen aangedaan te hebben. Maar voor een overbrugging moest ik nog eens 14 dagen in het hospitaal in Barcelona blijven, wat ik niet zag zitten, met mijn vrouw nog eens extra in een hotel met mijn bagage en de auto op zo een 100 km van het ziekenhuis. Uiteindelijk zijn we met het ziekenhuis overeengekomen dat ik met een vliegtuig vanuit Barcelona zou vliegen naar Brussel om verder in UZ Gasthuisberg te Leuven behandeld te worden.

Er valt nu nog een hele weg af te leggen voor herstel en voorlopig kan ik nog geen lange stukken afleggen met een wagen. Hierdoor zijn de voorbereidingen voor Anderlecht “on hold” gezet. Mits ik mij nog niet zo ver kan verplaatsen heb ik nu ingehaakt daar waar mijn broeders uit Newbury voor mij het voorbereidende werk voor de doopselvoorbereiding hebben gedaan.

cursus, course, Zoom meeting
Photo by Katerina Holmes on Pexels.com

Om 8u ‘s avonds hebben die bijeenkomsten via het internet plaats. Graag nodig ik alle belangstellenden uit om die cursus mee te komen volgen. De sessies zijn in het Engels, Frans en Swahili.

Belangstellenden kunnen zich hier, of via een e-mail of WhatsApp bericht naar mij, opgeven voor de cursus, zodat ik hen kan uitnodigen voor de WhatsApp Group en voor de Zoom meeting van ‘s zondags 20.00-21.30. Daar kunnen ook allerlei vragen gesteld worden waar ik met mijn medebroeders Steve Robinson, Steve Cox, Tim Webborn en Chris Peel antwoorden zullen op trachten te geven, met dank voor de vertaling in Swhahili door Méthode Belanwa.

Geef een reactie - Give a reaction

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.