Help me om mijn best te doen

 

Dit is is uw gebed voor vandaag:


Help me om mijn best te doen oh Heer. Ik probeer steeds het beste uit mezelf te verkrijgen en hoop zo een waardig voorbeeld in Uw Naam te zijn.

Laat mij die probeert zijn uiterste best te doen, slagen in het werk dat ik moet verrichten.

Dat vraag ik U in Jezus naam.

 

Constantin Meunier - Terugkeer van de mijn
Constantin Meunier – Terugkeer van de mijn (Photo credit: Wikipedia)

Lees ook

Gaan voor werk

Dankbetuiging voor de verkregen gaven

One thought on “Help me om mijn best te doen

Geef een reactie - Give a reaction

