Sylvestergedachte

Jehovah, mijn God.
Op de laatste dag van het jaar willen mensen wel eens alles overlopen wat er dat jaar gebeurt is.
Zij willen alles optellen en naast elkaar zetten.
Voor zaken maakt men tabellen en onderzoekt men de grafieken.
Ik wil niet alles gaan optellen. Het aantal verzoeken wil ik niet nummeren. Ook hoef ik de tel niet bij te houden of kwijt te geraken.
Ikzelf ben reeds een gebedsverhoring, en daar ben ik u U dankbaar voor.Op de laatste dag van het burgerlijk jaar ben ik U dankbaar voor dit burgerlijk leven, maar druk toch mijn hoop uit deelgenoot te worden van de beloofde oneindige wereld in het Koninkrijk van God.

Vooraleer deze wereld aan breekt hoop ik dat al die genen die mij nauw aan het hart liggen deelgenoot mogen zijn van Uw zegeningen en dat Uw liefde in hen zal mogen groeien.

“Vrienden, als God ons zozeer heeft liefgehad, moeten ook wij elkander liefhebben. Nooit heeft iemand God gezien, maar als wij elkaar liefhebben, woont God in ons, en is zijn liefde in ons volmaakt geworden.” (1Jo 4:11-12 WV78)

Geef een reactie - Give a reaction

