Tot U kom ik MIjn God in de hoop Uw doel te bereiken

Mijn God,
ik kom tot U, omdat ik geloof.
Ik wil de wereld veranderen.
Ik wil alleen maar doen wat U wilt dat ik doe.
Vader, help mij mijn eigen doelen te stellen
om U daardoor te helpen Uw doel te bereiken:
de verlossende liefde van Jezus Christus te tonen
aan een wereld die verziekt is door de zonde,
een wereld die hunkert naar een blij, heilzaam en positief christelijk geloof.
Ik zal proberen het onmogelijke te doen, voor U Jehovah, de Allerhoogste.
En mocht het mij niet lukken,
dan weet U tenminste dat ik het geloof heb gehad het te proberen.

Amen

4 thoughts on “Tot U kom ik MIjn God in de hoop Uw doel te bereiken

Geef een reactie - Give a reaction

