Geduld en kracht om alle mogelijkheden in mijzelf en om mij heen te zien

Dierbare Vader, Schepper van hemel en aarde,

ik weet dat bij U alle dingen mogelijk zijn.

Geef mij het geduld en de kracht om alle mogelijkheden in mijzelf en om mij heen te zien.

Geef dat ik ook een deel kan creëren en dingen rondom mij mag zien gebeuren
ten goede van Uw Schepping.

Amen

aarde
Schepping van hemel en aarde - aarde, Image by cursist373 via Flickr
One thought on “Geduld en kracht om alle mogelijkheden in mijzelf en om mij heen te zien

Geef een reactie - Give a reaction

