Ik hef mijn ogen op naar God

Elke dag moeten wij er op nieuw tegen aan gaan.

Alsof wij een lange pelgrimstocht ondernemen kunnen wij de dagen aan met het goede vooruitzicht van het Komende Koninkrijk van God.

Laat ons bidden:

“Ik hef mijn ogen omhoog naar verre landen en naar de bergen:
“Vanwaar komt mijn hulp?”

Ik reken er op Mijn God dat mijn hulp komt van U Jahweh, Jehovah de God der Allerhoogste. Die hemel en aarde heeft gemaakt!

 Laat mijn voeten niet struikelen, slaapt niet, en verslapt Uw aandacht niet, mijn Behoeder.

U bent mijn Wachter, die niet sluimert noch dommelt, Israëls Beschermer!

 Jehovah is mijn Behoeder, De Beschermer waar ik op kan rekenen, de schaduw aan mijn rechterhand.

 Behoedt mij voor iedere ramp.

U bent mijn Bewaarder die bezorgd bent voor mijn leven en voor het leven van Uw Getrouwen.

Jehovah waak over mijn komen en gaan

Van nu af tot in eeuwigheid.

(naar Ps 121:1-8)

3 thoughts on “Ik hef mijn ogen op naar God

Geef een reactie - Give a reaction

